Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 14:19:38 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Kondimootor: Tallinn Urban 2025

Toimumise aeg: alates 31.05.2025 kell 08:00 kuni 31.05.2025 kell 21:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Harku raba mets

Ürituse korraldaja: Kondimootor OÜ, esindaja Allan Tobi, Telefon: 5238441,
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Allan Tobi, Telefon: 5238441

Liikluskorralduse eest vastutaja: Allan Tobi, Telefon: 5238441

Tegemist on erinevas eas huvilistele suunatud tervisespordi üritusega
(osalevad alaealised) ning ürituse toimumispaika võib koguneda rohkem
inimesi kui igapäevaselt.

Ürituse kirjeldus: Ühepäevane matka-/tervisespordiüritus, mille käigus
läbitakse hajutatult erinevaid kergliiklusteid, matkaradu, kõrvaltänavaid
ja terviseradu. Ürituse marsruut läbib osaliselt Harku valda. Osalejad
liiguvad kaarti järgides iseseisvalt ja liikluskorralduses sellest
tulenevalt muudatusi teha ei ole vaja. Ürituse marsruudi rajakaardi leiab
siit: https://www.plotaroute.com/route/2956985

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald